Hollywood´s Hottest Moms

Hilary: "One of my favorite memories is the drive we would take from Texas to L.A. We would do it a couple of times a year. We'd be in the car together."
Hayley: "We would listen to The Judds and my sister would cry, 'I don’t want to listen to The Judds anymore!'"
Hilary: "We would have so many animals in the car, my rabbit, a dog, a mouse, my fish. Haylie killed my fish because she put her straw in and blew bubbles."
Hayley: "OK, that’s not true."
Susan: "They even had those little computer animals that would beep because they needed to be fed."
----------------------------------------------------------------------------------
Hilary: “Uma das minhas memorias favoritas é a das vezes em que a nos iamos do Texas pra L.A. de carro. Nos faziamos isso umas duas vezes ao ano. Todos no carro, juntos.”
Haylie: “Nós escutavamos The Judds e a Hil ficava chorando, ‘Eu nunca mais quero ouvir The Judds!’”
Hilary: “Nos tinhamos muitos animais no carro, meu coelho, um cachorro, um rato, meu peixinho. Haylie matou meu peixinho porque ela colocou o canudo dentro do aquario e começou a fazer bolhas!”
Haylie: “OK, isso não é verdade!”
Susan: “Nos tinhamos tambem um computadorzinho que ficava apitando, os animais ficavam entediados com a viagem.”
Traduçao:\мαrii

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...