Hilary Duff for Allure

Clean-cut reputation aside, Hilary Duff says she's no "perfect prude girl. I like to do normal things that 20-year-olds do." Well, any other 20-year-old with two movies on deck; a new album, Dignity; and a multimillion-dollar empire, that is. View exclusive outtakes from her shoot with Michael Thompson in New York City. For more photos and the story, "Good to the Bone," pick up the May issue of Allure, on newsstands now.Hilary Duff is on the cover of Allure magazine next month (the issue is out April 22nd) and the mag gave us sneak peak of the interview ("I'm not a perfect, prude girl. I like to do normal things that 20 year-olds do, but...I don't want that attention. If I can't get any from what I'm doing now, I'll figure out a different plan," the actress/singer says) and its gorgeous Bonnie-and-Clyde-inspired photo shoot.Inspired by the 1967 film Bonnie and Clyde, Allure creative director Paul Cavaco dressed Duff in a Marc by Marc Jacobs sweater, a dress by Derek Lam, a scarf by Chanel, and a beret by Kokin. Makeup artist Brigitte Reiss-Andersen modeled Duff's makeup after Faye Dunaway's in the movie, while Duff posed in a "sexy Midwestern way." Reiss-Andersen used a "ton of lashes," a dab of white-gold shadow in the inner corners, a blonde brow gel to mute her eyebrows, and a pink-peach blush. Reiss-Andersen created "barely there" lips with a dark beige pencil because "Hilary's a gorgeous girl. I wanted that to come through."Duff is now taking on more adult roles: She plays an "oversexed" Eastern European pop star in War, Inc., and a girl obsessed with suicide in Greta. Is she worried this will alienate her Lizzie McGuire fans? "I don't want to restrict myself from doing things that stimulate me just to make them happy...if they continue liking me, that's cool, but I don't want to cater to them. I'm not 13, 14, or 15 anymore."Although she says: "I'm not good at loving the red carpet and knowing how to pose the way you're supposed to," Duff has had boyfriends in common with Lindsay Lohan and Nicole Ritchie. At 15 she began dating Good Charlotte singer Joel Madden, then 24. With almost a decade between their ages, "He was never nervous, like, 'I could get arrested,'" she says. But does admit, "It looked bad." These days she's with New York Islanders center Mike Comrie.Growing up in the spotlight, Duff felt pressure to diet, but says she's eased up. Duff felt the scrutiny of her appearance: "I don't think I ever looked sick, but I really watched what I ate. You lose touch when you're so obsessed."Duff was number seven on Forbes magazine's "Richest Celebrities and Stars under 25" and has a Barbie made in her likeness. "[Mattel] would send over boxes of Barbie heads that looked like me. It was so bizarre." Regardless, she's managed to avoid becoming another self-destructive young star. "I don't want that attention. If I can't get any from what I'm doing now, I'll figure out a different plan." ------------------------------------------------------------------------------------
Hilary Duff diz que não é "Uma garota perfeita, menina preocupada. Eu gosto de fazer coisas normais que pessoas com 20 anos de idade fazem. "Bem, como qualquer outro com 20 anos com dois filmes no convés; um novo álbum, Dignity, e um império multi-milhonário, como ela é. Hilary Duff está na capa da revista Allure, do próximo mês (22 de Abril) e nos deu como o pico da entrevista "Eu não sou perfeito, prude menina. Eu gosto de fazer coisas normais que pessoas com 20 anos fazem... Não quero ter aquela atenção. Se eu não puder obter qualquer coisa que eu estou fazendo agora, eu vou descobrir um outro plano".Inspirado no filme 1967 Bonnie and Clyde, o criativo diretor Paul Cavaco vestiu Duff num Marc by Marc Jacobs camisola, um vestido por Derek Lam, um scarf por Chanel, e um beret por Kokin.
Duff está agora a assumir papéis mais adultos: Ela desempenha uma "oversexed" pop star asiática em War, Inc., e uma menina obcecada por suicídio, em Greta. É ela inquieta para fãs de Lizzie McGuire? "Eu não quero limitar-me de fazer as coisas que me estimulam apenas para torná-las felizes… se continuarem, me agrada, que é legal, mas não quero servir-lhes. ", disse. Embora ela diz: "Eu não sou bom em amar o tapete vermelho e saber como colocar o caminho que ele está", Duff teve noivos em comum com Lindsay Lohan e Nicole Ritchie. Aos 15, ela começou namoro Good Charlotte cantor Joel Madden, então 24. Com quase uma década de diferenças entre as suas idades, "Ele nunca foi nervoso, diz ela.Duff sentiu pressão para dieta, mas ela diz-se aliviada. Duff sentiu o escrutínio da sua aparência: "Eu não acho que era obcecada, mas eu realmente vigiava o que eu comia. Você perde a sensibilidade quando você está tão obcecado". Duff foi número sete da revista Forbes sobre "As Celebridades e Estrelas mais Ricas com menos de 25 anos", e tem uma Barbie feita parecida com ela. "[Mattel] iria enviar mais caixas cm cabeças de Barbie que pareciam comigo. Era muito bizarro ". Independente, ela conseguiu evitar tornar-se um outro auto-destrutivo jovens estrelas. "Não quero a atenção. Se eu não puder obter alguma coisa que eu estou fazendo agora, eu vou descobrir um outro plano. "
"Agora, normalmente uma popstar de 20 anos de idade não estaria em nosso demográfico, mas eu, pessoalmente, acho que Duff é especial. Eu a entrevistei duas vezes nos últimos dois anos, e de todas as atrizes (jovens e idosos) Eu me encontrei, ela era a mais amável, batalhou firme e trabalhou o mais duro. É vergonhoso o quanto eu gosto dela (um, eu mesmo uso seu perfume). Então, naturalmente, eu quero que ela tenha sucesso sofisticadamente, crescendo sua carreira, não apenas uma carreira jovem, porque em algum momento, com a minha admiração, Hilary poderia ficar ‘arrepiada’, como se estivesse em um show com 13 anos de idade."

Traduçao:hilary-newsbr

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...