Hilary Duff happy to be called a 'good girl'

Hilary Duff happy to be called a 'good girl'
She said: “I know people think I'm a good girl and I'm not going to fight it and be like, ‘I'm not, I'm bad.’

“I don't really care that people think that. I'd rather them think that than think I'm like everyone else.”
The 20-year-old actress has also revealed her idol is Natalie Portman, because the ‘Closer’ star concentrates on her career rather than chasing fame.
Hilary added to America’s OK! magazine:
“Everybody makes mistakes, but I just don't think it's for everybody to watch. It comes down to that I want people to focus on my work and I want to have my life completely separate from that.
“I love Natalie Portman so much because people don't look at her as a good girl but they look at her and she's a respected actress. Who knows what she does in her personal life?”

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hilary Duff gosta de ser ”Boa garota”
Ela Disse:”Sei que as pessoas pensam que sou uma boa garota e eu não vou lutar para ser: eu não sou,eu sou má.”
”Realmente não ligo para o que as pessoas pensam sobre isso. Eu prefiro pensar que elas pensam que sou como todo mundo.”
Aos 20 anos, a atriz também revelou que seu ídolo é Natalie Portman, porque ela se foca em sua carreira em vez de perseguir a fama.
Hilary comentou para a America’s OK! Magazine:
“Todo mundo comete erros, mas eu só acho que isto não é para todos verem. Eu quero que as pessoas se foquem no meu trabalho e eu quero ter uma vida completamente fora disso.”

“Eu adoro Natalie Portman porque as pessoas não olham para ela como uma garota boa, mas eles olham para ela e ela é uma atriz respeitada. Alguém sabe o que ela faz em sua vida pessoal?”

Traduçao:PortalDuff

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...