New post on Hilary´s Blog

Hey everyone, I've been busy working on set the last week or so. The set is cool and everyone is nice. I get a long weekend coming up, so I'm looking forward to it! At the place we are shooting, it's really hot, and we were outside all day today filming a graduation scene in some sweet polyester gowns!! We also filmed a prom scene, and as u guys know I never went to a real prom or real graduation so now I can check those two milestones of my list :)
Last weekend I went furniture shopping with my mom and got new comfy couches. So maybe when I get em I send pics of my new living room setup. And by the way, the earthquake totally freaked me out and the whole auditorium started shaking. (Mike's first earthquake) and he wasn't impressed...but my animals and I were all shook up!! Hope everyone enjoys pics from the set. I'll check in soon, have a good weekend and stay cool...p.s. RYAN GOT A TATTOO on his ankle, when it heals, we'll post a pic.
HD
Admin Note:
Photos mentioned by Hilary are coming soon :-)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Olá pessoal, eu estive bastante ocupada semana passada no set. O set é bem legal e todos são divertidos. Eu terei uma semana longa, então estou esperando por isto! o lugar aonde estamos filmando é muito quente e nós estivemos fora o dia inteiro filmando a cena de graduação usando vestidos de poliéster, nós também filmamos uma cena "prom" e como todos sabem eu nunca fui a uma real "prom" e nem a uma graduação, agora posso riscar essas duas coisas da minha lista.
Semana passada eu fui ao shopping com minha mãe e comprei sofás confortáveis, então talvez envia algumas fotos da minha nova sala, a propósito o terremoto me assustou muito, todo o auditório começou a tremer (primeira vez que Mike passa por isto) e ele não ficou impressionado, mas meus animais e eu piramos totalmente, espero que todos gostem das fotos das gravações, então tenham um bom final de sema e mantenham-se calmos (Stay Cool)
P.S. - Ryan fez uma tatuagem em seu tornozelo, quando estiver melhor postarei uma foto
HD
Nota do Administrador:
As fotos mencionadas por Hilary estarão disponíveis em breve :-)

Traduçao: Hilary-World

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...