Emma Roberts liked Hilary as a Child

She made her acting debut as Johnny Depp's daughter in drug drama "Blow" and now Emma Roberts is set to become the latest American tween sensation - having appeared as the title character in an updated version of teen detective Nancy Drew and as the lead in teen flick "Wild Child". For her latest film Emma Roberts, niece of Julia Roberts, joins the former Friends star Lisa Kudrow in the heartwarming canine caper "Hotel for Dogs". Here the 17-year old actress chats about the movie:
Q: Your fan base are quite devoted. What is the one thing you'd like your fans to know about you?
A: A lot of my friends are in the business as well and I'd like everyone to know that we're just normal kids. We've grown up with normal families and it seems weird that almost overnight, young kids admire you in the same way you admired celebrities when you were younger. I remember being eight years old and thinking Lizzie McGuire was the coolest thing in the whole entire world. I idolised Hilary Duff, so to be in somewhat the same position as her now is weird. My sister is seven and all her friends come over and they just stare at me. (laughs)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ela começou sua carreira de atriz interpretando a filha de Johny Depp no drama "Profissão de Risco" e agora Emma Roberts está certa de se tornar a mais nova sensação americana teen do momento - tendo aparecido como personagem principal na nova versão da detetive adolescente Nancy Drew e como uma líder jovem em "Garota Mimada". Para o seu mais recente filme, Emma Roberts, sobrinha de Julia Roberts, trabalha com Lisa Kudrow (conhecida pela personagem Phoebe, interpretada na série Friends) na comédia canina "Um Hotel Bom pra Cachorro". Aqui com 17 anos de idade, a atriz fala pouco sobre o filme:
Pergunta: Qual coisa você gostaria que seus fãs soubessem sobre você?
Resposta: Muitos amigos meus estão nos negócios também e eu gostaria que soubessem que todos nós somos crianças normais. Nós crescemos com famílias normais e parece estranho que quase todas as crianças/jovens admiram você assim como você admira celebridades quando é mais novo. Eu me lembro de ter 8 anos de idade e pensar que Lizzie McGuire era a coisa mais legal no mundo todo. Eu idolatrava Hilary Duff, então para estar na mesmo lugar que ela agora, é estranho pra mim. Minha irmã tem 7 anos e os amigos dela chegam e ficam parados olhando direto pra mim (risadas).
Source: movies.ie /Tradução e adaptação: HilaryDMediaBr

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...