New post on Hilary´s Blog!

Bahamas :-), New Projects, and Gloomy! [ 1/30/2009 ]
Hope you all had a great New Years, what did everyone do? ...Mike & I were in Arizona to ring in 2009:) Our recent Bahamas trip was amazing! We had so much fun relaxing on the beach and swimming with dolphins! I was kinda disappointed that pics got out of our vacation, but they were cute, right? Right now I am back at home to film an episode of Ghost Whisperer. Yesterday was my first day on set and everyone was super nice. You guys should check it out when it airs April 10. As you probably already heard, Kevin Zegers and I will be doing a new take on the Bonnie & Clyde story, which is an accurate account of their personal lives. Hopefully we will start shooting that this Spring. I mentioned last time that my house was being remodeled...well, it is still in full effect and slowly but surely being put back together. On a sad note...my little Gloomy hurt himself last week so I have been spending time with him, nursing him back to health. I added a little pic to share with you.
Hope everyone has a great weekend...
xoxo Hilary
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bahamas :-), Novos Projetos, e Gloomy! [ 1/30/2009 ]
Espero que todos vocês tenham tido um ótimo Ano Novo, o que vocês fizeram?...Mike e eu estivemos no Arizona para a nossa recente viagem a Bahamas que foi maravilhosa! Nós nos divertimos muito relaxando na praia e nadando com os golfinhos! Eu fiquei um pouco desapontada pelas fotos da nossa viagem terem saido, mas elas não são fofas? Agora eu estou de volta em casa para filmar um episódio de Ghost Whisperer. Ontem foi meu primeiro dia no set e todos foram super legais. Vocês deveriam assistir quando for ao ar no dia 10 de Abril. Como vocês provavelmente leram, Kevin Zegers e eu iremos fazer um remake da história de Bonnie & Clyde, que é sobre a vida pessoal deles. Esperamos começar a filmar nesta Primavera. Eu mencionei na última vez, que a minha casa estava sendo reformada...bem, está em grande efeito e lento, mas seguramente acabará logo. Uma coisa triste...meu pequeno Gloomy se machucou semana passada então eu tenho que passar um tempo com ele, cuidando dele até ele ficar bem da saúde. Eu adicionei uma pequena foto para compartilhar com vocês.
Espero que todos tenham uma ótima semana...
xoxo Hilary
Traduçao: loocas

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...